Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling plaatsen gaat bij Van Zus gemakkelijk en veilig.
Wanneer je dit gecontroleerd hebt en klaar bent met shoppen, kunt op de bestelknop klikken, waarna je in het bestelproces terecht komt. Mocht je nog niet ingelogd zijn, hebben wij je contactgegevens nodig. Vervolgens kan er een verzendmethode en daarna een betaalmethode gekozen worden. Zorg ervoor dat je alle stappen in het bestelproces doorloopt om de bestelling te voltooien.
Mocht je je tijdens het bestelproces bedenken, kunt u altijd op annuleren klikken. Hiermee gaat u terug naar het winkelwagentje.
Welke betaalmethodes zijn er?
Op het moment hebben wij de mogelijkheid om te betalen met iDEAL, Paypal, Overboeking, Mastercard/Visa/American Express, Bancontact Mister Cash en Sofort Banking.
Hebben jullie ook een fysieke winkel om langs te komen?
We hebben geen fysieke winkel. Ons warenhuis en werkplaats zit in Alblasserdam.
Ik kan mijn bestelling niet voltooien of plaatsen op de website, wat kan ik nu doen?
Met onze nieuwe website hopen wij veelvoorkomende problemen van onze vorige website te voorkomen, maar er kan natuurlijk altijd wat mis gaan. Mocht dit gebeuren, stuur gerust een mail naar info@vanzus.nl met het probleem en producten die je probeert te bestellen zodat wij de bestelling voor jou in orde kunnen maken.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
In principe worden bestellingen die voor 16.00 uur op werkdagen geplaatst zijn dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die in het weekend geplaatst worden, worden na het weekend in behandeling genomen. Tijdens een actie kan de levertijd van bestellingen iets langer zijn door de drukte.
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, wat nu?
Stuur een mail naar info@vanzus.nl als je niet tevreden bent met jouw bestelling. Meer informatie over het ruilen en retourneren van producten kan je vinden op de pagina ‘ruilen en retourneren’.
Ik wil graag een product personaliseren, hoe kan ik dat doen?
Wanneer je een bepaald product wilt personaliseren kun je via de website het product naar wens selecteren. Op de productpagina is het mogelijk om de personalisatie aan te vullen en in sommige gevallen de kleur te kiezen. Lukt het niet? Bel of mail dan met onze klantenservice.