Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen gaat bij Van Zus gemakkelijk en veilig.

Op onze website kunnen de gewenste producten geselecteerd worden, welke je vervolgens met het juiste aantal in het winkelwagentje toevoegt. Via de knop met het winkelwagentje kun je een overzicht zien van de gekozen producten, de aantallen en de prijs. Hier kun je ook een product verwijderen of aanpassen.

Wanneer je dit gecontroleerd hebt en klaar bent met shoppen, kunt op de bestelknop klikken, waarna je in het bestelproces terecht komt. Mocht je nog niet ingelogd zijn, hebben wij je contactgegevens nodig. Vervolgens kan er een verzendmethode en daarna een betaalmethode gekozen worden. Zorg ervoor dat je alle stappen in het bestelproces doorloopt om de bestelling te voltooien.

Mocht je je tijdens het bestelproces bedenken, kunt u altijd op annuleren klikken. Hiermee gaat u terug naar het winkelwagentje.

 

Welke betaalmethodes zijn er?

Op het moment hebben wij de mogelijkheid om te betalen met iDEAL, Paypal, Overboeking, Mastercard/Visa/American Express, Bancontact Mister Cash en Sofort Banking.

Hebben jullie ook een fysieke winkel om langs te komen?

We hebben geen fysieke winkel. Ons warenhuis en werkplaats zit in Alblasserdam.

Ik kan mijn bestelling niet voltooien of plaatsen op de website, wat kan ik nu doen?

Met onze nieuwe website hopen wij veelvoorkomende problemen van onze vorige website te voorkomen, maar er kan natuurlijk altijd wat mis gaan. Mocht dit gebeuren, stuur gerust een mail naar info@vanzus.nl met het probleem en producten die je probeert te bestellen zodat wij de bestelling voor jou in orde kunnen maken.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

In principe worden bestellingen de dag na het plaatsen verzonden. Bedrukte producten worden binnen twee werkdagen verzonden. Bestellingen die in het weekend geplaatst worden, worden na het weekend in behandeling genomen. Tijdens een actie kan de levertijd van bestellingen iets langer zijn door de drukte.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, wat nu?

Stuur een mail naar info@vanzus.nl als je niet tevreden bent met jouw bestelling. Meer informatie over het ruilen en retourneren van producten kan je vinden op de pagina ‘ruilen en retourneren’.

Ik wil graag een product personaliseren, hoe kan ik dat doen?

Wanneer je een bepaald product wilt personaliseren kun je via de website het product naar wens selecteren. Op de productpagina is het mogelijk om de personalisatie aan te vullen en in sommige gevallen de kleur te kiezen. Lukt het niet? Bel of mail dan met onze klantenservice.

Kortingen

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

Wanneer je een kortingscode van ons heeft ontvangen, kan deze ingevuld worden in de winkelmand, waarna de korting automatisch wordt verrekend. Er kan 1 kortingscode per bestelling gebruikt worden.

Retourneren

Kan ik een gepersonaliseerd product retourneren?

Nee. Een gepersonaliseerd product nemen wij in principe niet terug. Mocht je ontevreden zijn over de kwaliteit, neem dan contact met ons op en dan zoeken we graag naar een passende oplossing.

Tot hoe lang na ontvangst van het product kan ik retourneren?

Je hebt 14 dagen na ontvangst van je producten de tijd om je pakket te retourneren.

Het product wat ik heb ontvangen is kapot, wat nu?

Controleer ontvangen producten altijd op beschadigingen en gebreken. Mocht dit het geval zijn raden we aan zo snel mogelijk contact op te nemen via info@vanzus.nl. Door het ordernummer en eventueel foto’s bij te voegen kunnen we je het snelste helpen.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

1. Neem contact op via info@vanzus.nl om aan te geven wat je wilt retourneren, zodat wij het pakket verwachten

2. Voeg het retourformulier toe die je van ons hebt ontvangen

3. Adresseer het pakket aan:

   Nieuwland Parc 327

   2952DD Alblasserdam

4. Breng het pakket naar een pakketdienst

5. Bewaar de track en trace of eventueel bewijs van de retournering goed

6. Wij nemen contact op zodra we het pakket in goede orde hebben ontvangen

Voor wie zijn de kosten van de retourzending?

De kosten voor het retourneren van producten zijn voor eigen rekening.

Welk bedrag krijg ik terug?

Wanneer de producten in nieuw ongebruikte staat worden geretourneerd volgens de retourvoorwaarden, ontvang je het hele aankoopbedrag terug exclusief de eventuele verzendkosten.

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten?

Binnen 14 dagen nadat wij het retourpakket hebben ontvangen zul je je geld terug ontvangen.

Klachten procedure

Ik ben niet tevreden over het ontvangen product, wat nu?

Wanneer je niet tevreden bent over je product, kun je deze uiteraard retourneren. Bekijk onder de kop retourneren hoe je je product terug stuurt. Wij proberen altijd op werkdagen binnen 24 uur te reageren.

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat kan ik doen?

Uiteraard hopen wij dat u tevreden bent over onze producten en onze service. Wanneer dit niet het geval is, willen we dat het liefst zo snel mogelijk oplossen voor je en daarom vragen we je contact op te nemen met ons. Je kunt ons mailen via info@vanzus.nl of telefonisch via 078 204 9170. Wanneer je het order nummer erbij vermeldt, kunnen wij je sneller verder helpen. Wij zullen zo snel mogelijk, maar binnen 24 uur (maandag-vrijdag) uw klacht in behandeling nemen. Wij gaan dan op zoek naar een passende oplossing.

To Top