Bestellen en betalen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen gaat bij VanZus gemakkelijk en veilig. Op onze website kunnen de gewenste producten geselecteerd worden, welke je vervolgens met het juiste aantal in het winkelwagentje toevoegt. Via de knop met het winkelwagentje kun je een overzicht zien van de gekozen producten, de aantallen en de prijs. Hier kun je ook een product verwijderen of aanpassen. Wanneer je dit gecontroleerd hebt en klaar bent met shoppen, kunt op de bestelknop klikken, waarna je in het bestelproces terecht komt. Mocht je nog niet ingelogd zijn, hebben wij je contactgegevens nodig. Vervolgens kan er een verzendmethode en daarna een betaalmethode gekozen worden. Zorg ervoor dat je alle stappen in het bestelproces doorloopt om de bestelling te voltooien. Mocht je je tijdens het bestelproces bedenken, kunt u altijd op annuleren klikken. Hiermee ga je terug naar het winkelwagentje.

Welke betaalmethodes zijn er?

Op het moment hebben wij de mogelijkheid om te betalen met iDEAL, Klarna, PayPal, Overboeking, Mastercard/Visa/American Express, Bancontact, Sofort Banking.

Kan ik achteraf betalen? 

Ja hoor! Je kunt dan kiezen voor de betaalmethode Klarna. Klarna doet zelf een check of zij je als klant accepteren. Wij hebben hier geen invloed op. 

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

Wanneer je een kortingscode van ons hebt ontvangen, kan deze ingevuld worden in de winkelmand, waarna de korting automatisch wordt verrekend. Er kan 1 kortingscode per bestelling gebruikt worden.

Hoe gebruik ik mijn cadeaubon?

Wanneer je een cadeaubon van ons hebt die je wilt gebruiken om je bestelling te plaatsen, kan deze ingevuld worden in de winkelmand, waarna het bedrag automatisch wordt verrekend. 

Hebben jullie ook een fysieke winkel om langs te komen?

We hebben geen fysieke winkel. 

Kan ik mijn bestelling in laten pakken als cadeau?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling in te laten pakken als cadeau.

Ik kan mijn bestelling niet voltooien of plaatsen op de website, wat kan ik nu doen?

Met onze nieuwe website hopen wij veelvoorkomende problemen van onze vorige website te voorkomen, maar er kan natuurlijk altijd wat mis gaan. Mocht dit gebeuren, stuur gerust een mail naar info@vanzus.nl met het probleem en producten die je probeert te bestellen zodat wij de bestelling voor jou in orde kunnen maken.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, wat nu?

Stuur een mail naar info@vanzus.nl als je niet tevreden bent met jouw bestelling. Meer informatie over het ruilen en retourneren van producten kan je vinden op de pagina ‘Retourneren en ruilen’.