Klantenservice
Onze gegevens
Telefoonnummer:
078-2049170
E-mailadres:
info@vanzus.nl
Openingstijden:
Maandag tot en met vrijdag
8.30 - 17.00 uur
Kvk-nummer:
70741271
BTW-nummer:
NL858441949B01
Contactformulier
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling plaatsen gaat bij VanZus gemakkelijk en veilig. Op onze website kunnen de gewenste producten geselecteerd worden, welke je vervolgens met het juiste aantal in het winkelwagentje toevoegt. Via de knop met het winkelwagentje kun je een overzicht zien van de gekozen producten, de aantallen en de prijs. Hier kun je ook een product verwijderen of aanpassen. Wanneer je dit gecontroleerd hebt en klaar bent met shoppen, kunt op de bestelknop klikken, waarna je in het bestelproces terecht komt. Mocht je nog niet ingelogd zijn, hebben wij je contactgegevens nodig. Vervolgens kan er een verzendmethode en daarna een betaalmethode gekozen worden. Zorg ervoor dat je alle stappen in het bestelproces doorloopt om de bestelling te voltooien. Mocht je je tijdens het bestelproces bedenken, kunt u altijd op annuleren klikken. Hiermee ga je terug naar het winkelwagentje.
Welke betaalmethodes zijn er?
Op het moment hebben wij de mogelijkheid om te betalen met iDEAL, Klarna, PayPal, Overboeking, Mastercard/Visa/American Express, Bancontact, Sofort Banking.
Kan ik achteraf betalen?
Ja hoor! Je kunt dan kiezen voor de betaalmethode Klarna. Klarna doet zelf een check of zij je als klant accepteren. Wij hebben hier geen invloed op.
Hoe gebruik ik mijn cadeaubon?
Wanneer je een cadeaubon van ons hebt die je wilt gebruiken om je bestelling te plaatsen, kan deze ingevuld worden in de winkelmand, waarna het bedrag automatisch wordt verrekend.
Hebben jullie ook een fysieke winkel om langs te komen?
We hebben geen fysieke winkel.
Kan ik mijn bestelling in laten pakken als cadeau?
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling in te laten pakken als cadeau.
Ik kan mijn bestelling niet voltooien of plaatsen op de website, wat kan ik nu doen?
Met onze nieuwe website hopen wij veelvoorkomende problemen van onze vorige website te voorkomen, maar er kan natuurlijk altijd wat mis gaan. Mocht dit gebeuren, stuur gerust een mail naar info@vanzus.nl met het probleem en producten die je probeert te bestellen zodat wij de bestelling voor jou in orde kunnen maken.
Wanneer wordt mijn pakket verzonden?
Bestellingen die (m.u.v. feestdagen) voor 23:00 uur door ons ontvangen zijn verzenden we dezelfde dag binnen Nederland. Voor andere landen dan Nederland geldt dat bestellingen die voor 22:00 uur door ons ontvangen zijn zelfde dag verzonden worden.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor bestellingen naar Nederland, België, Duitsland en Luxemburg zijn €4,50 bij een orderbedrag onder de 50 euro, en boven de 50 euro is dit gratis. Zie voor de verzendkosten naar andere landen onderstaande tabel.
Worden de producten uit voorraad verzonden?
Ja, de artikelen op onze website zijn op voorraad en worden uit voorraad verzonden, tenzij dit uitdrukkelijk bij het artikel aangegeven staat.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Op de dag van verzending ontvang je van ons een traceercode waarmee je het pakket kunt volgen en eventueel de bezorgdatum kunt wijzigen.
Kan ik de bezorgdatum wijzigen?
Ja, na bestelling krijg je van ons een mail en kun je de bezorgdatum wijzigen.
Verzenden jullie naar het buitenland en wat zijn hiervan de kosten?
We verzenden naar de volgende landen (sommige producten kunnen uitgezonderd zijn door leveranciersafspraken): Nederland, België, Duitsland, Luxemburg, Andorra, Armenië, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Malta, Moldavië, Monaco, Montenegro, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.
Verzendtarieven:
Orderbedrag < 50 euro: €4,50 voor Nederland, België, Duitsland en Luxemburg.
Orderbedrag > 50 euro: gratis voor Nederland, België, Duitsland en Luxemburg.
Andere landen: €14,95
Hoe vraag ik mijn ruiling of retour aan?
Meld je ruiling of retour aan in ons Ruil- en retourportaal. Bij een retouraanvraag wordt je aanvraag direct doorgezet en krijg je een mail met de retourinstructies en een retourlabel. Bij een ruiling wordt je aanvraag handmatig zo snel mogelijk goedgekeurd.
Tot hoe lang na ontvangst van de bestelling kan ik retourneren?
Je hebt na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om een ruiling of retour aan ons kenbaar te maken. Dit kun je heel eenvoudig doen in het Ruil- en retourportaal.
Na acceptatie van je retour (lees onderstaand welke producten uitgezonderd zijn) ontvang je van ons een retourlabel, waar ook meteen alle benodigde informatie op vermeld staat. Hierna heb je 14 dagen de tijd om het pakket bij een pakketpunt in te leveren en te zorgen dat het pakket ons bereikt.
Wat zijn de kosten van ruilen en retourneren?
- Ruilen: gratis
- Retourneren en bedrag terug in store credit: gratis
- Retourneren en bedrag terug op je rekening: we rekenen de pakketkosten en houden deze in (€5,60)
Bij een ruiling of wanneer je kiest voor store credit nemen wij de kosten voor een retour voor onze rekening. Bij een retournering waarbij je je geld teruggestort wilt krijgen worden de daadwerkelijke pakketkosten (let op: dit zijn de geldende tarieven bij de grote vervoerders als PostNL en DHL) verrekend wanneer we het geld terugstorten.
Wat is de verwerkingstijd van ruilingen en retouren?
Wanneer het product door ons ontvangen is, wordt gecontroleerd of het ongebruikt en onbeschadigd is en of het in de originele, onbeschadigde verpakking zit. Zodra dit akkoord is zullen wij de retour verwerken. Binnen 14 dagen nadat wij het retourpakket hebben ontvangen zul je je geld terug ontvangen. In drukkere periodes kan de verwerking van je retour of ruiling iets langer duren.
Kan ik mijn ruiling of retour ook zelf opsturen?
Dat kan. Je bent dan wel zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. Wij zullen dan niet onze retourkosten inhouden, maar houd er wel rekening mee dat als je kiest voor een ruiling of retour in store credit, dat wij deze kosten niet kunnen verrekenen. Deze kosten zijn dus voor eigen rekening.
Adresseer het pakket aan:
VanZus
Kerkeplaat 11
3313 LC Dordrecht
Vermeld hierbij altijd je bestelnummer.
Bewaar het bewijs en/of track & trace nummer goed, je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor het pakket in dit geval.
Wanneer mag ik een product niet retourneren?
De volgende artikelen zijn uitgezonderd van retouren:
a. artikelen die gepersonaliseerd zijn;
b. artikelen die speciaal voor de consument vervaardigd of besteld zijn;
c. artikelen die uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd kunnen worden (bijvoorbeeld opblaasartikelen);
d. artikelen waarbij de ondernemer de veiligheid niet meer kan garanderen na retourzending (bijvoorbeeld opblaasartikelen);
e. artikelen die door de actualiteit op het moment van herroeping niet meer door de ondernemer verkocht kunnen worden;
f. artikelen zoals cosmeticaproducten waarvan het zegel verbroken is;
g. artikelen die gebruikt zijn of niet meer in de originele en/of onbeschadigde verpakking zitten
Krijg ik mijn verzendkosten terug als ik iets retourneer?
Als je een bestelling hebt geplaatst onder de 50 euro, betaal je €4,50 verzendkosten. Als je deze bestelling retourneert, krijg je de verzendkosten ook vergoed.
Let wel op: wanneer je eerder gebruikgemaakt hebt van gratis verzending en door retournering onder het bedrag voor gratis verzending komt zullen we de verzendkosten van €4,50 alsnog in rekening brengen. Dit klinkt onaardig, maar voor bestellingen onder de 50 euro is het voor ons qua marge niet te doen om de verzendkosten voor onze rekening te nemen. Een voorbeeld: je bestelt een luiertas van €99,95 en een fopspeen van €2,95. De verzending van je bestelling nemen wij dan voor onze rekening. Je bent niet tevreden met de luiertas en besluit deze terug te sturen. Dan houden we bij het terugstorten van de order het bedrag voor het retourlabel + de verzendkosten voor de fopspeen in.
Het product wat ik heb ontvangen is kapot, wat nu?
Controleer ontvangen producten altijd op beschadigingen en gebreken. Mocht dit het geval zijn raden we aan zo snel mogelijk contact op te nemen via info@vanzus.nl. Door het ordernummer en eventueel foto’s bij te voegen kunnen we je het snelste helpen.
Ik ben niet tevreden over het ontvangen product, wat nu?
Wanneer je niet tevreden bent over je product, kun je deze uiteraard retourneren. Bekijk onder de kop retourneren hoe je je product terugstuurt.
Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat kan ik doen?
Uiteraard hopen wij dat je tevreden bent over onze producten en onze service. Wanneer dit niet het geval is, willen we dat het liefst zo snel mogelijk oplossen voor je en daarom vragen we je contact op te nemen met ons. Je kunt ons mailen via info@vanzus.nl of telefonisch via 078-2049170. Wanneer je het ordernummer erbij vermeldt, kunnen wij je sneller verder helpen. Wij zullen zo snel mogelijk, maar binnen 24 uur (maandag-vrijdag) uw klacht in behandeling nemen. Wij gaan dan op zoek naar een passende oplossing.
Kunnen kortingsbonnen gecombineerd worden?
Nee, helaas kan dit niet.
Hoe vaak kan een kortingscode gebruikt worden?
Tenzij we dit uitdrukkelijk aangegeven hebben of we je zelf de kortingscode opnieuw gestuurd hebben geldt dat een kortingscode per persoon eenmaal gebruikt kan worden.
Kan ik de kortingscode ook gebruiken bij producten die in de sale zijn?
Nee, helaas kan dit niet. Producten in de sale bieden we al tegen fiks gereduceerde tarieven aan.
Kan ik na gebruik van mijn kortingscode ook geld terugkrijgen wanneer de waarde het bestelbedrag uiteindelijk overstijgt?
Nee, dit kan niet. De resterende waarde van de kortingscode vervalt in dit geval.
Is de kortingscode inwisselbaar voor geld?
Nee.
Door het gebruik van de kortingscode kom ik onder het minimale bestelbedrag om in aanmerking te komen voor gratis verzending. Kunnen we dit oplossen?
Gratis verzending wordt door ons systeem automatisch berekend op basis van het totaalbedrag in je winkelwagen. De enige manier om toch gratis verzending te krijgen is in dit geval door iets aan je winkelmand toe te voegen.
Wat gebeurt er met mijn korting wanneer ik een product retour stuur?
Indien je de producten retourneert waarmee je de kortingscode heb gebruikt, dan komt de korting te vervallen.
Hoe gebruik ik de kortingscode?
Je kunt de kortingscode in het hiervoor bestemde veld in je winkelmand invullen.
Dien ik mijn gratis product ook te retourneren als ik de minimale bestelwaarde niet meer haal?
Indien je een gratis product ontvangt vanaf een bepaalde bestelwaarde en je vervolgens producten uit je bestelling retourneert waardoor je de bestelwaarde niet meer haalt, verwachten wij het product ook terug. Als het product niet bij de retour zit, dienen wij het product in rekening te brengen.
Welke merken zijn uitgesloten van acties?
Stapelstein is sowieso uitgesloten van acties. We behouden ons het recht voor om bepaalde artikelen, merken of artikelgroepen uit te sluiten. Dit heeft soms ook te maken met afspraken die we met onze leveranciers hebben.
Werken kortingscodes met terugwerkende kracht of in de toekomst?
Nee, kortingscodes werken niet met terugwerkende kracht en wij kunnen helaas geen uitzonderingen maken op de looptijd van een actie.
Als ik een gratis product krijg bij mijn bestelling, dien ik die dan te retourneren als ik andere producten retourneer?
Indien je een gratis product ontvangt vanaf een bepaalde bestelwaarde en je vervolgens producten uit je bestelling retourneert waardoor je de bestelwaarde niet meer haalt, verwachten wij het product ook terug. Als het product niet bij de retour zit, dienen wij het product in rekening te brengen.
Kan ik een cadeaubon bestellen met een kortingscode?
Nee, cadeaubonnen zijn uitgezonderd van kortingsacties.
Ruilen en retourneren
Wil je een product ruilen of retourneren? Meld je retour hier aan!
Ons beleid
Algemene voorwaarden VanZus B.V.
Inhoudsopgave
Artikel 1 - Definities
Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 - Toepasselijkheid
Artikel 4 - Het aanbod
Artikel 5 - De overeenkomst
Artikel 6 - Herroepingsrecht
Artikel 7 - Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd
Artikel 8 - Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan
Artikel 9 - Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping
Artikel 10 - De prijs
Artikel 11 - Nakoming en extra garantie
Artikel 12 - Levering en uitvoering
Artikel 13 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Artikel 14 - Betaling
Artikel 15 - Klachtenregeling
Artikel 16 - Geschillen
Artikel 17 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
Artikel 1 - Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
Aanvullende overeenkomst: een overeenkomst waarbij de consument producten, digitale inhoud en/of diensten verwerft in verband met een overeenkomst op afstand en deze zaken, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden geleverd of door een derde partij op basis van een afspraak tussen die derde en de ondernemer;
Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt vanuit zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit en een overeenkomst (hetzij direct, hetzij op afstand) aangaat met de ondernemer;
Dag: kalenderdag;
Digitale inhoud: gegevens die in digitale vorm geproduceerd en/of geleverd worden;
Duurovereenkomst: een overeenkomst die strekt tot de regelmatige levering van producten, diensten en/of digitale inhoud gedurende een bepaalde periode waarbinnen de leverings- en afnameverplichting vaak doch niet uitsluitend gespreid plaatsvindt ;
Duurzame gegevensdrager: elk hulpmiddel - waaronder ook begrepen e-mail, privébericht, chatbericht, sms en/of WhatsApp - dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging of gebruik gedurende een periode die is afgestemd op het doel waarvoor de informatie is bestemd, en die ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt;
Herroepingsrecht: de mogelijkheid van de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst (op afstand);
Modelformulier herroeping: het door de ondernemer in de bijlage van deze algemene voorwaarden opgenomen modelformulier voor herroeping door de consument;
Ondernemer: de natuurlijke persoon of rechtspersoon die producten, digitale inhoud en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
Overeenkomst op afstand: een overeenkomst die tussen de ondernemer en de consument wordt gesloten in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten, digitale inhoud en/of diensten, waarbij tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend of mede gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte hoeven te zijn samengekomen.
Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Naam ondernemer:
VanZus BV
Handelend onder de naam/namen:
- VanZus
- Van Zus
- vanzus.nl
Vestigingsadres:
Meijendelseweg 28
2243GN Wassenaar
Nederland
Telefoonnummer: 078-2049170
Telefonische bereikbaarheid:
Maandag t/m vrijdag vanaf 08.30 uur tot 17.00 uur
E-mailadres: info@vanzus.nl
KvK-nummer: 70741271
Btw-nummer: NL858441949B01
Artikel 3 - Toepasselijkheid
1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal de ondernemer voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, aangeven op welke wijze de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en dat zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
3. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos kunnen worden toegezonden.
4. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.
5. Indien één of meerdere bepaling(en) van deze algemene voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd worden, dan blijven de overige bepalingen in stand;
Artikel 4 - Het aanbod
1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten, digitale inhoud en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten, diensten en/of digitale inhoud. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.
Artikel 5 - De overeenkomst
1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Uitzondering hierop is een kennelijke vergissing of kennelijke fout in het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
3. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
4. De ondernemer kan zich binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
5. De ondernemer zal uiterlijk bij levering van het product, de dienst of digitale inhoud aan de consument de volgende informatie, schriftelijk, digitaal of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
c. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
d. de prijs met inbegrip van alle belastingen van het product, dienst of digitale inhoud; voor zover van toepassing de kosten van aflevering; en de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst op afstand;
e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is;
f. indien de consument een herroepingsrecht heeft, het modelformulier voor herroeping.
6. In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.
Artikel 6 – Herroepingsrecht
Bij producten:
1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
a. als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
b. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
c. bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.
Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd:
3. De consument kan een dienstenovereenkomst en een overeenkomst voor levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd gedurende 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
4. De in lid 3 genoemde bedenktijd gaat in op de dag die volgt op het sluiten van de overeenkomst.
5. Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn:
a. artikelen die gepersonaliseerd zijn;
b. artikelen die speciaal voor de consument vervaardigd zijn;
c. artikelen die uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd kunnen worden;
d. artikelen waarbij de ondernemer de veiligheid niet meer kan garanderen na retourzending;
e. artikelen die speciaal voor de consument besteld zijn;
f. artikelen die door de actualiteit op het moment van herroeping niet meer door de ondernemer verkocht kunnen worden;
g. artikelen zoals cosmeticaproducten waarvan het zegel verbroken is
h. artikelen die gebruikt zijn of niet meer in de originele, onbeschadigde verpakking zitten
Artikel 7 - Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd
1. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.
2. De consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in lid 1.
Artikel 8 - Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan
1. Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, meldt hij dit binnen de bedenktermijn door middel van het modelformulier voor herroeping, door gebruik te maken van het retourportaal op de website van de ondernemer of door een e-mail te sturen naar info@vanzus.nl
2. Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in lid 1 bedoelde melding, zendt de consument het product terug, of overhandigt hij dit aan (een gemachtigde van) de ondernemer. Dit hoeft niet als de ondernemer heeft aangeboden het product zelf af te halen. De consument heeft de terugzendtermijn in elk geval in acht genomen als hij het product terugzendt voordat de bedenktijd is verstreken.
3. De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en in originele en onbeschadigde verpakking, en conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
4. Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de consument.
5. De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product. Als de ondernemer niet heeft gemeld dat de consument deze kosten moet dragen of als de ondernemer aangeeft de kosten zelf te dragen, hoeft de consument de kosten voor terugzending niet te dragen.
6. Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, worden alle aanvullende overeenkomsten van rechtswege ontbonden.
Artikel 9 - Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping
1. Als de ondernemer de melding van herroeping door de consument op elektronische wijze mogelijk maakt, stuurt hij na ontvangst van deze melding onverwijld een ontvangstbevestiging. De consument is er verantwoordelijk voor daarbij ook e-mail en spambox in de gaten te houden.
2. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
3. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
4. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
Artikel 10 - De prijs
1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
3. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
4. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat;
5. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw;
6. Alle prijzen zijn onder voorbehoud van kennelijke vergissingen, typfouten, drukfouten en kennelijke fouten. In dit geval is de ondernemer niet gebonden het product te leveren;
7. Kortingen zijn niet geldig op cadeaubonnen;
8. Ondernemer behoudt zich het recht voor bepaalde merken, producten of productgroepen van kortingen uit te sluiten.
Artikel 11 - Nakoming overeenkomst en extra garantie
1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
2. Een door de ondernemer, diens toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden indien de ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.
3. Onder extra garantie wordt verstaan iedere verbintenis van de ondernemer, diens toeleverancier, importeur of producent waarin deze aan de consument bepaalde rechten of vorderingen toekent die verder gaan dan waartoe deze wettelijk verplicht is in geval hij is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.
4. De ondernemer hanteert de garantietermijnen van de fabrikanten en/of merken, waarbij gemeld dient te worden dat de fabrikant of het merk verantwoordelijk is voor de deugdelijke fabricage en/of vervaardiging van een product, een juiste certificering en de gegeven veiligheidsinstructies wanneer ondernemer deze van de fabrikant of het merk overgenomen heeft;
5. Eventuele gebreken die niet na gebruik of bij eerste gebruik ontstaan dienen bij voorkeur binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen gemeld te worden aan de ondernemer middels het herroepingsformulier, een e-mail naar info@vanzus.nl of door gebruik te maken van het retourportaal op de website van de ondernemer;
6. Garanties gelden alleen bij juist gebruik van het artikel;
7. Uitgesloten van garanties zijn:
a. Schade of slijtage door verkeerd gebruik;
b. Opblaasartikelen;
c. Algemene slijtage;
d. Schade door water, vuur, drukken of stoten
e. Schade aan ritsen, veters of knopen die niet al bij ontvangst bestond en gemeld is;
f. Schade die ontstaan is door ondeugdelijk gebruik, abnormale omstandigheden of verkeerd gebruik;
g. Artikelen die gebruiksschade hebben (d.w.z. bijvoorbeeld doch niet uitsluitend slijtage aan zolen, beschadigde neuzen van schoenen, speelgoed wat beschadigd is door onvoorzichtig gebruik, klittenband wat na verloop van tijd minder sluit etc)
h. Artikelen die door de consument zelf of in opdracht van de consument gerepareerd en/of bewerkt zijn behalve door de ondernemer;
i. Artikelen die niet bij ondernemer gekocht zijn;
j. Artikelen waarbij naar redelijkheid en billijkheid niet aan een verwachting van de consument voldaan kan worden;
Artikel 12 - Levering en uitvoering
1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.
3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden.
4. Ondernemer streeft ernaar bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur besteld zijn dezelfde dag te verzenden, maar hier kunnen geen rechten aan ontleend worden. Bij drukte, bij personalisatie of door omstandigheden kan dit in voorkomende gevallen later zijn. De consument kan hier geen rechten aan ontlenen.
5. Na ontbinding conform lid 3 zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.
6. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger of tot ondernemer van de verzender bewijs ontvangen heeft dat het pakket afgeleverd is, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
Artikel 13 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Opzegging:
1. De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
2. De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
3. De consument kan de in de vorige leden genoemde overeenkomsten:
a. te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of in een bepaalde periode;
b. tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;
c. altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelf heeft bedongen.
Verlenging:
4. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde duur.
5. In afwijking van het vorige lid mag een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van dag- nieuws- en weekbladen en tijdschriften stilzwijgend worden verlengd voor een bepaalde duur van maximaal drie maanden, als de consument deze verlengde overeenkomst tegen het einde van de verlenging kan opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
6. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, mag alleen stilzwijgend voor onbepaalde duur worden verlengd als de consument te allen tijde mag opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand. De opzegtermijn is ten hoogste drie maanden in geval de overeenkomst strekt tot het geregeld, maar minder dan eenmaal per maand, afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften.
7. Een overeenkomst met beperkte duur tot het geregeld ter kennismaking afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften (proef- of kennismakingsabonnement) wordt niet stilzwijgend voortgezet en eindigt automatisch na afloop van de proef- of kennismakingsperiode.
Duur:
8. Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consument na een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste één maand opzeggen, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich tegen opzegging vóór het einde van de overeengekomen duur verzetten.
Artikel 14 - Betaling
1. Voor zover niet anders is bepaald in de overeenkomst of aanvullende voorwaarden, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn, of bij het ontbreken van een bedenktermijn binnen 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan op de dag nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag de consument in algemene voorwaarden nimmer verplicht worden tot vooruitbetaling van meer dan 50%. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
3. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
4. Indien de consument niet tijdig aan zijn betalingsverplichting(en) voldoet, is deze, nadat hij door de ondernemer is gewezen op de te late betaling en de ondernemer de consument een termijn van 14 dagen heeft gegund om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen-termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en is de ondernemer gerechtigd de door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Tevens kan de ondernemer de kosten die hij moest maken teneinde de overeenkomst uit te voeren in rekening brengen.
Artikel 15 - Klachtenregeling
1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.
3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
4. De consument dient de ondernemer in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Artikel 16 - Geschillen
1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
2. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de rechtbank te Dordrecht of Rotterdam.
3. Een geschil wordt slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.
Artikel 17 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.
Bijlage I: Modelformulier voor herroeping
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
a. Aan: [ naam ondernemer]
[ geografisch adres ondernemer]
[ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]
[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]
b. Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroept/herroepen*
c. Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
d. [Naam consumenten(en)]
e. [Adres consument(en)]
f. [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
-
Algemene informatie
VanZus B.V. hecht veel waarde aan uw privacy. In dit privacy statement informeren wij u graag over de wijze waarop wij uw gegevens verwerken en hoe wij uw gegevens vertrouwelijk zullen behandelen. Op verschillende momenten verwerken wij uw persoonsgegevens, bijvoorbeeld wanneer u een product bestelt in onze webshop. VanZus B.V. is de verantwoordelijke voor de verwerking van uw persoonsgegevens in de zin van de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). Wij kunnen dit privacy statement aanpassen. Wij adviseren u daarom dit privacy statement telkens te raadplegen om op de hoogte te blijven van ons actuele privacybeleid. Wanneer u inzage wilt in de persoonsgegevens die VanZus B.V. over u heeft vastgelegd of wanneer u gegevens wilt wijzigen omdat deze onjuist of onvolledig zijn, of deze wilt laten verwijderen of afschermen, dan kunt u per e-mail contact opnemen met VanZus B.V. via klantenservice@vanzus.nl. VanZus B.V. zal u binnen vier weken meedelen welke persoonsgegevens zij omtrent u verwerkt heeft en of zij aan een eventueel verzoek tot verwijdering, afscherming of verbetering zal of kan voldoen.
-
1. Voor welke doeleinden verwerken wij uw persoonsgegevens? Wij zullen uw persoonsgegevens uitsluitend voor de volgende doeleinden gebruiken:
- Het verwerken en uitvoeren van uw bestellingen/verzoeken;
- Het afstemmen van onze producten en diensten op uw wensen;
- Het bijhouden van uw persoonlijke voorkeuren;
- Het doen van persoonlijke suggesties en advisering over onze producten en diensten;
- Ter verbetering van onze dienstverlening;
- Om u te informeren over onze producten, diensten, evenementen en acties;
- Om u gepersonaliseerde reclame-uitingen en aanbiedingen te kunnen doen;
- Het doen van analyses en het maken van rapporten op geaggregeerd niveau;
- Het verwerken van feedback en afhandelen van eventuele klachten;
- Ter beveiliging van de gegevensverwerking;
- Ter bescherming van eigendommen/personen;
- Het tegengaan van fraude;
- Ter voldoening aan onze wettelijke verplichtingen. -
2. Registratie website
2.1 Om zo plezierig mogelijk van onze webshop gebruik te kunnen maken, raden wij u aan om daarvoor een account aan te maken. Als geregistreerde klant kunt u uw bestelling eenvoudig volgen, facturen bekijken en/of downloaden, nog makkelijker bestellingen plaatsen en u wordt herkend bij een volgende bestelling, zodat u nog gemakkelijker kunt winkelen bij ons. Het aanmaken van een account in de webshop kan met uw e-mailadres of door in te loggen via uw Facebook-account.
2.2 Wanneer u een account aanmaakt op onze webshop met uw e-mailadres registreren we de door u opgegeven gegevens, uw persoonlijke voorkeuren en een toestemming voor het versturen van direct marketing berichten. U kunt zich hiervoor uitschrijven door op de link in de mails te klikken, door contact met ons op te nemen of door dit in uw account te wijzigen.
2.3 Wanneer u een account aanmaakt door een koppeling te maken met uw Facebook-profiel, verwerken wij, naast de hierboven genoemde gegevens, de gegevens uit uw openbare Facebook-profiel die noodzakelijk zijn om u als gebruiker van uw account te identificeren en contact met u op te kunnen nemen.
2.4 Indien u voor het plaatsen van uw bestelling, inlogt via uw account, worden bij het plaatsen van een bestelling op de webshop de gegevens over uw bestelling automatisch aan uw account gekoppeld. Op die manier heeft u een overzicht van hetgeen u eerder bij ons heeft gekocht en kunnen wij uw bestelling nog efficiënter in behandeling nemen. Indien u een bestelling plaatst, verwerken wij alle noodzakelijke gegevens om de bestelling af te handelen waaronder uw naam, (aflever) adres, e-mailadres, gegevens over uw bestelling, betalingsgegevens en uw eventuele feedback.
-
3. Online winkelen zonder account
In de webshop kunt u ook zonder account winkelen. Wij verwerken in dat geval alleen de volgende persoonsgegevens van u die noodzakelijk zijn voor de goede afhandeling van uw bestelling: uw naam, (aflever) adres, e-mailadres, gegevens over uw bestelling, betalingsgegevens en uw eventuele feedback.
-
4. Direct Marketing
4.1 Wij kunnen u nieuwsbrieven, aanbiedingen of andere marketing berichten sturen. Indien wettelijk vereist vragen wij hiervoor toestemming via de webshop of e-mail.
4.2 Om gepersonaliseerde direct marketing berichten te kunnen sturen kunnen wij uw gegevens koppelen aan de gegevens die wij reeds van u verwerken als klant.
4.3 U kunt zich te allen tijde afmelden voor onze direct marketing berichten. U kunt daarvoor klikken op de link in het bericht of contact met ons opnemen (zie onze contactgegevens).
-
5. Cookies
Om het gebruik van onze webshop in kaart te brengen en te analyseren, maken wij gebruik van de webanalyse-tools Google Analytics, aangeboden door Google. Deze tools stelt ons onder meer in staat om te zien hoe vaak onze website wordt bezocht en welke pagina´s van onze website het meest worden bekeken. Ook maken we gebruik van een Pixel, aangeboden door Facebook, en Google Ads. Hiermee kunnen wij zien hoe een advertentie presteert, advertenties optimaliseren om ze relevant te houden.
Zie Google Ads Privacy Statement
Voor de volledige informatie over de functionaliteit van en gegevensverwerking verwijzen wij u naar:
Zie Google Analytics Privacy Statement
Zie Facebook Pixel Cookies Policy
De verzamelde informatie wordt verwerkt in statistieken en wordt door ons gebruikt om onze website en advertenties te optimaliseren. De verzamelde informatie wordt door ons niet gebruikt om u, als persoon, te identificeren. Voor de volledige informatie over de functionaliteit van en gegevensverwerking van VanZus B.V. verwijzen wij u naar de verklaring in onze cookie policy. -
6. Sociale media
6.1 VanZus B.V. maakt gebruik van de sociale media, zoals Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest. Wanneer u ons volgt op onze sociale media accounts of via uw eigen sociale media account met ons communiceert, kunnen wij de gegevens van uw openbare profiel van uw sociale media account verwerken. Afhankelijk van de instellingen van uw profiel en de actie die u kiest (zoals ons nieuwsbericht liken op Facebook) kunnen onze marketingberichten en nieuwsberichten worden getoond op uw overzichtspagina.
6.2 Wanneer u via sociale media met ons communiceert (bijvoorbeeld door content te plaatsen op ons profiel, persoonlijke berichten te sturen of berichten te liken) kunnen wij uw persoonsgegevens verwerken om uw berichten of getoonde interesse te beantwoorden.
-
7. Verstrekking van persoonsgegevens aan derden
7.1 Ondernemingen binnen de groep waartoe VanZus B.V. behoort, kunnen wanneer dat noodzakelijk is ook toegang krijgen tot uw persoonsgegevens. Verder kan VanZus B.V. uw persoonsgegevens verstrekken aan overheidsinstanties indien zij daartoe wettelijk verplicht is of in geval van verdediging van haar rechten in een juridische procedure.
7.2 VanZus B.V. kan bij het verwerken van uw persoonsgegevens gebruik maken van dienstverlening van anderen. Deze met zorg uitgekozen dienstverleners treden op als bewerker namens VanZus B.V.. Wij hebben met deze dienstverleners afspraken gemaakt over de beveiliging en bescherming van uw persoonsgegevens.
-
8. Beveiligen en bewaren
8.1 Wij gaan zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Dat betekent onder meer dat wij adequate technische en organisatorische maatregelen nemen om uw persoonsgegevens te beveiligen en te beschermen tegen verlies of oneigenlijke verwerking.
8.2 Uw persoonsgegevens worden opgeslagen in een beveiligde omgeving en zijn slechts toegankelijk voor daartoe geautoriseerde medewerkers en dienstverleners van VanZus B.V. voor zover dit noodzakelijk is voor de verwerkingen van uw persoonsgegevens zoals beschreven in dit privacy statement.
-
8.3 Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk voor de doeleinden waarvoor zij worden verwerkt. Wanneer het niet langer noodzakelijk is om uw persoonsgegevens te verwerken zullen wij uw persoonsgegevens anonimiseren.
-
9. Contact
-
Heeft u vragen over de wijze waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, of wilt u uw persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Ook kunt u contact met ons opnemen via onderstaande gegevens:
VanZus B.V.
E-mail : info@vanzus.nl
KvK-nummer: 70741271
BTW-nummer: 858441949B01
Met enige regelmaat hebben wij leuke acties voor onze trouwe klanten waardoor je korting op het assortiment van VanZus krijgt. Best lekker een stukje extra korting op die mooie spullen die we aanbieden, toch? Misschien scoor je zo extra voordelig een paar leuke producten voor je baby of kind of voor jezelf!
Om het ook voor onszelf leuk te houden hebben we wel een aantal spelregels:
- We behouden ons het recht voor om bepaalde artikelen, merken of artikelgroepen uit te sluiten. Dit heeft soms ook te maken met afspraken die we met onze leveranciers hebben.
- Cadeaubonnen zijn van kortingsacties uitgezonderd
- De volgende merken zijn sowieso van acties uitgesloten: Stapelstein
- Kortingen werken niet met terugwerkende kracht
- Indien je een gratis product ontvangt vanaf een bepaalde bestelwaarde en je vervolgens producten uit je bestelling retourneert waardoor je de bestelwaarde niet meer haalt, verwachten wij het product ook terug. Als het product niet bij de retour zit, dienen wij het product in rekening te brengen.
- We kunnen helaas geen uitzonderingen op de looptijd van een actie maken
Kunnen kortingsbonnen gecombineerd worden?
Nee, helaas kan dit niet.
Hoe vaak kan een kortingscode gebruikt worden?
Tenzij we dit uitdrukkelijk aangegeven hebben of we je zelf de kortingscode opnieuw gestuurd hebben geldt dat een kortingscode per persoon eenmaal gebruikt kan worden.
Kan ik de kortingscode ook gebruiken bij producten die in de sale zijn?
Nee, helaas kan dit niet. Producten in de sale bieden we al tegen fiks gereduceerde tarieven aan.
Kan ik na gebruik van mijn kortingscode ook geld terugkrijgen wanneer de waarde het bestelbedrag uiteindelijk overstijgt?
Nee, dit kan niet. De resterende waarde van de kortingscode vervalt in dit geval.
Is de kortingscode inwisselbaar voor geld?
Nee.
Door het gebruik van de kortingscode kom ik onder het minimale bestelbedrag om in aanmerking te komen voor gratis verzending. Kunnen we dit oplossen?
Gratis verzending wordt door ons systeem automatisch berekend op basis van het totaalbedrag in je winkelwagen. De enige manier om toch gratis verzending te krijgen is in dit geval door iets aan je winkelmand toe te voegen.
Wat gebeurt er met mijn korting wanneer ik een product retour stuur?
Indien je de producten retourneert waarmee je de kortingscode heb gebruikt, dan komt de korting te vervallen.
Hoe gebruik ik de kortingscode?
Je kunt de kortingscode in het hiervoor bestemde veld in je winkelmand invullen.
Dien ik mijn gratis product ook te retourneren als ik de minimale bestelwaarde niet meer haal?
Indien je een gratis product ontvangt vanaf een bepaalde bestelwaarde en je vervolgens producten uit je bestelling retourneert waardoor je de bestelwaarde niet meer haalt, verwachten wij het product ook terug. Als het product niet bij de retour zit, dienen wij het product in rekening te brengen.
Deze disclaimer is van toepassing op de inhoud en het gebruik van de website https://www.vanzus.nl. VanZus B.V. wijst u ten aanzien daarvan op het volgende:
Aansprakelijkheid
VanZus B.V. doet haar uiterste best om ervoor te zorgen dat de informatie op de website geen fouten bevat. Helaas kunnen wij dit niet garanderen. VanZus B.V. is niet aansprakelijk indien er sprake is van ‘kennelijke’ (type-)fouten of vergissingen. Hiermee worden fouten bedoeld waarbij iedere bezoeker van de website zou moeten kunnen aannemen dat het om een fout moet gaan. Komt u ergens een fout tegen? Dan zouden wij het fijn vinden als u ons daarvan op de hoogte stelt. Stuur uw e-mail naar info@vanzus.nl.
Rechten
VanZus B.V., of de rechthebbende, behoudt zich alle rechten voor, waaronder auteurs- en merkrechten, portretrechten en/of andere intellectueel eigendomsrechten, met betrekking tot alles wat op de website staat. Daaronder vallen onder meer teksten, illustraties en grafisch materiaal. Geen van deze rechten gaan over op bezoekers/gebruikers van de website. Het is niet toegestaan om de site of gedeelten daarvan openbaar te maken, te vermenigvuldigen, of op een andere manier op te slaan of ter beschikking te stellen aan anderen, zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van VanZus B.V.
Uw gegevens
Uw gegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld tenzij dit noodzakelijk is voor de verwerking van uw vraag, retour of order of op grond van een wettelijk voorschrift.
Wijzigingen
VanZus B.V. mag de informatie op de website, met inbegrip van de tekst van deze disclaimer, altijd wijzigen zonder dit van te voren aan te kondigen. Wij raden dan ook aan om regelmatig na te gaan of de informatie op de website is gewijzigd.
De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
Een door de ondernemer, diens toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden indien de ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.
Onder extra garantie wordt verstaan iedere verbintenis van de ondernemer, diens toeleverancier, importeur of producent waarin deze aan de consument bepaalde rechten of vorderingen toekent die verder gaan dan waartoe deze wettelijk verplicht is in geval hij is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.
De ondernemer hanteert de garantietermijnen van de fabrikanten en/of merken, waarbij gemeld dient te worden dat de fabrikant of het merk verantwoordelijk is voor de deugdelijke fabricage en/of vervaardiging van een product, een juiste certificering en de gegeven veiligheidsinstructies wanneer ondernemer deze van de fabrikant of het merk overgenomen heeft;
Eventuele gebreken die niet na gebruik of bij eerste gebruik ontstaan dienen bij voorkeur binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen gemeld te worden aan de ondernemer middels het herroepingsformulier, een e-mail naar info@vanzus.nl of door gebruik te maken van het retourportaal op de website van de ondernemer;
Garanties gelden alleen bij juist gebruik van het artikel;
Uitgesloten van garanties zijn:
a. Schade of slijtage door verkeerd gebruik;
b. Opblaasartikelen;
c. Algemene slijtage;
d. Schade door water, vuur, drukken of stoten
e. Schade aan ritsen, veters of knopen die niet al bij ontvangst bestond;
f. Schade die ontstaan is door ondeugdelijk gebruik, abnormale omstandigheden of verkeerd gebruik;g. Artikelen die gebruiksschade hebben (d.w.z. bijvoorbeeld doch niet uitsluitend slijtage aan zolen, beschadigde neuzen van schoenen, speelgoed wat beschadigd is door onvoorzichtig gebruik, klittenband wat na verloop van tijd minder sluit etc)
h. Artikelen die door de consument zelf of in opdracht van de consument gerepareerd en/of bewerkt zijn behalve door de ondernemer;
i. Artikelen die niet bij ondernemer gekocht zijn;
j. Artikelen waarbij naar redelijkheid en billijkheid niet aan een verwachting van de consument voldaan kan worden;
k. Schade door het niet juist opvolgen van een wasvoorschrift op een waslabel, zoals krimpen, beschadigingen of verkleuren.
Modelformulier voor herroeping
(Dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen. Meer informatie hierover leest u in onze Algemene voorwaarden)
a. Aan: [ naam ondernemer]
[ geografisch adres ondernemer]
[ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]
[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]
b. Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroept/herroepen*
c. Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
d. [Naam consumenten(en)]
e. [Adres consument(en)]
f. [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
Winkelwagen
Je winkelwagen is leeg
Besteed nog €50,00 en betaal geen verzendkosten!